niedziela, 4 maja 2014

Niebieskie marzenie-Blue velvet cake with blueberries

 Ciasto niesamowite, wilgotne , cudownie rozpływające się w ustach. Po prostu niebiańsko niebieskie :) Smak pozostaje na długo...
Zaczynamy

Składniki na ciasto:
2 i 1/3 szkl mąki
1.5 szkl cukru
6 jaj
4.5 łyżeczki proszku do pieczenia
0.5 szkl wody
0.5 szkl oleju
1 łyżka kakao
25 ml niebieskiego barwnika
0,5 łyżeczki aromatu waniliowego

Wykonanie:
Wszystkie składniki miksujemy razem - około 5 minut :)
Ciasto nalewamy do formy.
Ciasto wkładamy do nagrzanego piekarnika na 180 C na 45-55 min lub do suchego patyczka.
Po upieczeniu odkadamy do schodzenia.

Składniki na masę:
2 serki mascarpone-500 gr
500 ml śmietany do ubijania
2-3 łyzki cukru pudru
250 gr jagód
Wykonanie:
Ubijamy śmietanę , dodając na koniec cukier puder. Ubijamy mascarpone. Dodajemy do śmietany I ubijamy razem. Gotowe:)

Ciasto kroimy na pół. Zwilżyłam ciasto-( ok 150 ml , 2-3 krople wanili, trochę souk z cytryny- zmieszałam w I wypędzlowałam krążki ciasta )
Na ciasto położyłam ok 1/3 masy , na to pół jagód. Przykryłam drugim krązkiem I wysmarowałam ciasto masą. Dekorujemy resztą jagód.

Sedecznie polecam I życzę smacznego :)

2 komentarze:

  1. Wygląda fenomenalnie, takie niebieskie :) Musiało zrobić wrażenie na gościach :)
    Sama mam plany na niebieskie ciasto, zobaczymy, co mi z tego wyjdzie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, zrobilo wrażenie na całej rodzinie :) Jest rewelacyjnie, I swietnie się prezentuje .

      Usuń

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinit