wtorek, 3 czerwca 2014

Zupa spalająca tłuszcz z brokułami

Zupa wspomagająca przemianę materii, którą możecie jeść w każdych ilościach :) Dzisiaj z brokułami I z porem. Polecam.
Zaczynamy:
Składniki:
1 brokuł
mała kapusta
1 papryka - zielona
5-6 łodyg selera
4 marchewki
1 puszka pomidorów
sok z połówki cytryny
1 por
natka pietruszki, kolendra
1-2 łyżeczek kminku, tymianku, rozmarynu
2 ząbki czosnku
1/4-1/2 łyżeczki cayenne
podudzia kurczaka


Najpierw ugotowłam rosół z podudzi kurczaka ( podudzia bez skory i odcinamy widoczny tluszcz) dodałam sól do smaku I zioła. Wyciągnełam kurczaka.
Skroiłam kapustę, paprykę, marchew I seler.

Popłukałam brokuły, pokroiłam por.

Wszystkie warzywa dodałam do rosołu.
Doprawiłam sokiem z cytryny I przeciśniętym przez praskę czosnkiem.

Dodać puszkę pomidorów I natkę pietruszki, doprowadzić do wrzenia, zmniejszyć gaz I pod przykryciem na małym gazie gotować około 20-30 min. Na koniec dodać cayenne.

Zupa gotowa :)

Smacznego :)

Polecam tez zupe bez brokuł - przepis tutaj
Lato w pełni!

11 komentarzy:

  1. Zupa kapuściana w wersji brokułowej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, spróbuj :) maz woli ta wersje :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Lubię brokuły, a tytuł "spalająca tłuszcz" brzmi naprawdę zachęcająco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwiekszy udzial w spalaniu tluszczu ma kapusta i przyprawy :) I co najwazniejsze mozna jesc ja bez ograniczen- kiedykolwiek glód nas dopada ;)

      Usuń
  3. czy mozna bez kminku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie ze mozna, ale by zachowac wlasciwosci zupy polecam uzyc wszystkiego co jest w przepisie. Pozdrawiam

      Usuń
  4. A co jesli tos nie lubi ani selera ani pora ? Co mozna dodac zamiast tego? Czy zupa nie traci swoich wlasciwosci bez tych skladnikow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, prosze przeczytac komentarze pod tym linkiem http://smakiedyty.blogspot.ie/2014/05/zupa-spalajaca-tuszcz.html, mysle ze znajdzie Pani odpowiedz, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. odchudzajaca tak ale na samych warzywach po co dodaje pani te podudzia i tlusci zupe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, przede wszystkim zaden dietetyk przy jakiejkolwiek diecie nie odradzi jedzenia tluszczu . Tajemnica tej zupy sa przyprawy i sklad, kazdy z nas moze ugotowac lub stworzyc zupe o takich wlasciwosciach - by wspomagala przemiane materii, wystarczy znajomosc wlasciwosci warzyw i przypraw . Co do podudzi, moim jedynym bledem jest , ze nie zaznaczylam ze gotuje podudzia bez skory i odcinam widoczny tluszcz. Serdecznie pozdrawiam

      Usuń

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinit