wtorek, 25 listopada 2014

Sałatka z jajkiem

 Przepyszna sałatka, zdrowa, dietetyczna i kolorowa. Rewelacyjna na śniadanie, do pracy, na kolację czy też na imprezę. Tak szybko jak się ją robi, tak szybko i znika :) Polecam.
Zaczynamy:

 Składniki:
rukola
1 jajko ugotowane na twardo
6 pomidorków koktailowych lub 1 duży
1 ogórek kiszony
szczypiorek
przyprawy ( szczypta bazylii, suszonego czosnku, pietruszki, pieprzu)
1-2 łyżki oliwy z oliwek

Wykonanie:

Do miski dajemy rukolę, kroimy pomidorki na pół, ogórki w talarki, do tego pokrojony szczypior- drobno i jajko.
Mieszamy przyprawy- posypujemy sałatkę, dodajemy oliwę z oliwek. Gotowe :)

Smacznego :)

5 komentarzy:

  1. Fantastyczna sałatka Edytko :-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię sałatki z jajkiem, masz rację ze idealna byłaby na śniadanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :)

    Jestem tutaj pierwszy raz a już dostałam ślinotoku.

    Chciałam sobie zrobić taką sałatkęna kolację ale przypomniałam sobie że mąż zapomniał zostawić mi kasy, więc zrobię jutro, na pewno !!! Wygląda smakowicie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :

    http://zyciecodziennepi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy sos winegret też będzie pasował?

    OdpowiedzUsuń

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinit