piątek, 8 listopada 2013

Carrot cake- czyli moja wariacja nt ciasta marchewkowego

Zapraszam na moja wariacje nt ciasta marchewkowego- czyli carrot cake



Carrot cake- czyli moja wariacja nt ciasta marchewkowego 002.JPGW misce laczymy 4 jajka
1.5 szkl brazowego cukru
1.5 szkl oleju

Dodajemy 2 lyzeczki proszku do pieczenia
2 szkl maki- miksujemy razem
Carrot cake- czyli moja wariacja nt ciasta marchewkowego 004.JPG
Dodajemy 2 szkl startej marchwi
rodzynki, orzechy
Carrot cake- czyli moja wariacja nt ciasta marchewkowego 006.JPG
Pieczemy w nagrzanym piekarniku na 180 C ok 40-45 min
Carrot cake- czyli moja wariacja nt ciasta marchewkowego 010.JPG
Ubijamy mala kremowke, dodajemy cukier puder ok 6-7 lyzek, serek marscapone.
Carrot cake- czyli moja wariacja nt ciasta marchewkowego 015.JPG
Smacznego I milego weekendu :)
Carrot cake- czyli moja wariacja nt ciasta marchewkowego 020.JPG

1 komentarz:

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinit