środa, 18 grudnia 2013

Ekspresowe leczo - czyli obiad na wczoraj

Czasami zdarza sie tak, ze nie ma na nic czasu , a zjesc trzeba....
 
Swieta sie zblizaja, mnostwo przygotowan - wiec szybko do garnka na rozgrzany olej wrzucilam trzy pokrojone w cwierc talarki cebule. Smazylam ok 5 min.










Dodalam trzy kielbasy- moze byc slaska, debowa czy tez inna nasza ulubiona. Smazymy ok 5 min.
Dodajemy puszke skrojonych pomidorow, plus pol szklanki bulionu kurczakowego, dodatkowo dodalam wloska passatta z bazylia. Gotujemy ok 2-3 min.

Na koniec dodajemy papryke. W naszym domu bardzo lubimy by papryka byla krucha- wiec gotuje ja tylko ok 2-3 min. Doprawiam do smaku pieprzem I obiad gotowy.

Leczo mozemy  podac z chlebem, ryzem, makaronem czy jak kto lubi najbardziej. Smacznego :)
 

4 komentarze:

  1. Prosto, smacznie i zdrowo, czyli tak właśnie lubię najbardziej :D Dzięki wielkie za inspiracje i zapraszam do mnie na bloga, gdzie też od niedawna stawiam pierwsze kroki kulinarne ;) http://leczo.net.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla osób chronicznie cierpiących na brak czasu i które można przechowywać przez dłuższy czas. Do swojego leczo dodaję świeży przecier Pomidori, który w połączeniu z liścimi bazyli nadaje oryginalnego smaku. Dodam tylko że do całości daję paprykę świeżą, ale uprzednio podsmażoną. Naprawdę niezłe danko. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdy pomysl jest wart wyprobowania , Pozdrawiam :)

      Usuń

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinit