środa, 26 listopada 2014

Pesto z grillowaną papryką i parówkami

 Wczorajszy poranek, był niesamowity. Mój synek w drodze do przedszkola zadzwonił do mnie by powiedzieć że bardzo mnie kocha; a następne pytanie było: "Mamo co będzie na obiadek? " - ja zapytałam się a co chcesz, a mój synek " kiełbaskę " :) I tak powstało pesto z grillowaną papryką i parówkami  Jest to szybki obiad, do tego przepyszny. Jak wiecie uwielbiam pesto i lubię go dodawać do moich obiadów. Tutaj "zaszalałam" i jako dodatek doszły nam parówki na życzenie mojego synka, ale może być to każdy inny dodatek który lubicie np udka kurczaka - przepis tutaj . Jeszcze jedno muszę Wam powiedzieć- robiąc obiad - wszystko mnie niosło na skrzydłach- a największym uskrzydleniem była piosenka Franka Sinatra " My Way" w wykonaniu Robbie Williamsa - specjalnie dla Was link do piosenki  tutaj
Cudownego dnia Wam życzę kochani :)

Składniki:
3 papryki- czerwona, zielona, żółta
250 gr makarou
parmezan do starcia
Pesto:
Listki bazylii
2-3 ząbki czosnku
2-3 łyżki parmezanu
2-3 łyżki orzechów sosnowych lub włoskich
sol, pieprz
ok 150-200 ml oliwy z oliwek

Wykonanie:

W międzyczasie grilujemy paprykę. Umyta paprykę kładziemy na blaszkę I wkładamy do piekarnika na 15-20 min na max temperaturę I grilujemy. Gdy papryka ma czarne "plamy" oznacza ze jest gotowa. Wkładamy do woreczka na ok 15 min- skorka wtedy łatwiej odchodzi, po tym czasie zciągamy skórkę.  Kroimy w większa kostkę.
Gotujemy makaron i grillujemy ulubione parówki lub kiełbaski.
Do makaronu dodajemy pokrojoną paprykę, dodajemy pesto i pokrojone parówki. Mieszamy. Nakładamy na talerz i posypujemy startym parmezanem.
Gotowe :)


Smacznego :)

1 komentarz:

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinit