niedziela, 26 października 2014

Ryż z warzywami i schabowym

 Ryż w którym można się zakochać. Ryż nie musi być nudny. Lubie eksperymentować, łączyć smaki i w ten sposób wróciłam do smażonego ryżu, a inspiracją była dla mnie kuchnia azjatycka. Ryż jest przepyszny, lekki, zdrowy, ziarenka pokryte oliwą z oliwek i można go jeść w nieskończoność....nie pozostaje mi nic innego , jak polecić Wam to danie i myślę że polubicie taki obiad. Ryż podałam ze schabowym- przepis na pyszny schabowy znajdziecie tutaj i tutaj. Kochani polecam i zaczynamy:

Składniki:
2 marchewki
4-5 liści kapusty pekińskiej
1 szkl ryżu długoziarnistego
sól, pieprz
szczypior
2-3 łyżki oliwy z oliwek


Wykonanie :
Gotujemy ryż- według instrukcji na opakowaniu.
Na patelni lub woku rozgrzewamy olej, i podsmażamy marchewkę pokrojoną w słupki- około 5 min. Do marchewki dodajemy ugotowany ryż, mieszamy- doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Na koniec dodajemy poszatkowaną kapustę pekińską, mieszamy i smażymy jeszcze 2 min. Posypujemy pokrojonym szczypiorkiem. Gotowe :)




Ryż podałam z kotletami schabowymi, ale można z pulpetami, przepis tutaj lub z tym co lubicie najbardziej.

Smacznego

2 komentarze:

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinit